- В этой теме 33 ответа, 7 участников, последнее обновление 2 месяца, 3 недели назад сделано Игорь.
-
АвторСообщения
-
05.06.2023 в 08:43 #34980
З даною проблемою мучаюсь вже пів року. На холодну при спробі запустити двигун, стартер прокручує пів секунди і далі крутить в холосту. Після довгих таких спроб даигун запускається, але його потім сильно трясе на холостих, до тих пір доки не прогріється. Свічки , бронепровода та катушка справні. Форсунки, рампа — чисті. Тиск топлива в нормі.
(встановлений газ) на газу також трясе двигун. На каналі в ютубі передивися дуже багато відео і всерівно не можу вирішити проблему.05.06.2023 в 09:55 #34981Хто розуміється , подивіться файли дігностики.
- Ответ изменён 1 год, 7 месяцев назад пользователем Vlad. Причина: Прикріплення файлів діагностики
- Ответ изменён 1 год, 7 месяцев назад пользователем Vlad.
- Ответ изменён 1 год, 7 месяцев назад пользователем Vlad.
Вложения:
Вы должны войти для просмотра вложений.05.06.2023 в 12:13 #34989Вітаю. Під час прогріву сильно плаває склад суміші. Або проблема в датчику кисню, або щось дійсно багатить і збіднює суміш. Раджу в першу чергу повністю перекрити ГБО і заглушити адсорбер. Після цього ще записати логи і додати сюди.
Також необхідно перевірити відсутність охолоджуючої рідини і масла в циліндрах після нічної стоянки авто. Краще це зробити хорошим ендоскопом. Але можна перевірити і більш грубим способом. Для цього ввечері витягаємо запобіжник паливного насоса і чекаємо, поки мотор зупиниться. Вранці пару секунд робимо прокрутку стартером і викручуємо свічки. Якщо на якійсь свічці є сліди охолоджуючої рідини або масла, тоді копаємо в цю сторону.
Також треба перевірити компресію на холодному моторі після стоянки.06.06.2023 в 10:09 #34991Доброго ранку. Вчора поремонтував стартер , тепер крутить нормально.
Зранку перевірив на наявність масла і охолоджуючої в циліндрах — там все сухо. Запускавши двигун була проблема. З першого разу він навіть не схватував , другий раз він хотів запуститись , десь 600 оборотів і його сильно трусило, але я заглушив. Газ перекрив, клапан адсорбера також заглушив. Вібрації від двигуна наче менші стали , але великої різниці не помітив. По логам замітив один нюанс з кроками регулятора ХХ, він прикрився до 13 шахів.- Ответ изменён 1 год, 7 месяцев назад пользователем Vlad.
- Ответ изменён 1 год, 7 месяцев назад пользователем Vlad.
Вложения:
Вы должны войти для просмотра вложений.06.06.2023 в 10:33 #34995Якщо будете мати час та змогу зателефонуйте, будь ласка, на номер ( 050 56 57 356 ). Дуже дякую.
06.06.2023 в 20:52 #34996Перекрите ГБО, викатав остатки всі, в системі гбо газу зовсім не осталось. Цікава поведінка дивлячись на датчики. положення рхх на мінімумі, шукав де міг бути підсос воздуху, нічого не зрозумів. пробував віключати різні шланги від дроселя та перекривав їх, нічого не змінювалось. Нічого не зрозуміло.
Вложения:
Вы должны войти для просмотра вложений.12.06.2023 в 16:14 #35001Ви шланги відключали під час запису цих логів? На логах просто видно періодичні підсоси повітря.
РХХ дійсно закритий повністю. Димом впуск не перевіряли?15.06.2023 в 10:59 #35052Доброго дня! Андрій допоможіт будь ласка!.Куди не звертаюс відповіді немаю. все роблять спочатку, але толку 0. Перепровірив все що міг, на холодну двигун не заводится з першого разу, троїт, трясе, а часом зупиняється.По логам Долговременная регулировка 10,9. Кратковременная регулировка 3,1. Положения датчиков кислорода O2S11.O2S12,Абсолютное положение 0,0, температура впускного воздуха39.0 опережение зажигания для …-0,50, Датчмк МAP 28, температура охлождения 92,0 Обрототы двигателя 740.Таке відчуття що її на старті заливає. Дуже вдячний буду за відповід.І чи повиннен бути тиск в рампі зрану, томущо я підключав манометр, як Ви казали то зрану 0, а так то коливається від 3,5до 4 атмосфер.Також замінити сіточку на бензонасосі, паливний фільтр, почистив форсунки, перевірили датчик температури показує вірно, MAP сенсор вольтиметром теж начебто робочий, якщо вірити данними з інтернету. Дросильна заслонка, і датчик холостого ходу чистий. Замінив свічки, і один надсвічник бо пробивав. Машина була куплена. Замінив прокладку тому що, 2 колодця були залиті. Може щось всеж підказати. Це тільки коли довго постоїть. Якщо пару годин то заводиться с пів оберту
15.06.2023 в 12:08 #3505415.06.2023 в 13:18 #35055Так дякую зареєструвався все гаразд. Хотів ще сказати що машина на ГбО то переривав балон, викатував газ на ранок теж саме. Свічки вранці викручував сухі нічого не було. Чи потрібно ендоскопом перевірити циліндри? Компресію перевіряти? І що маєте на увазі логи всі повністю с графіками?тому що мені сфотографували і сказали шукай.
15.06.2023 в 13:22 #3505615.06.2023 в 16:29 #35058Я так зрозумів проблему вже довго не можуть вирішити, тому дуже бажано перевірити ендоскопом, а також компресію перед запуском. І треба записати логи саме, щоб були графіки, а не фото. Краще купити ККЛ адаптер і самому записати. Він ще не раз стане в нагоді в майбутньому.
Тиск палива 0 вранці не страшно. Якщо тримає тиск хоча б 5 хвилин, то проблема не в цьому. А ось те, що коливається 3.5-4 це насторожує
15.06.2023 в 16:52 #35059Я в кінці лютого по дбав цю машину. Коли приїхав в Київ за нею, то нарікань не було заводилась з пів оберту. А ось коли пригнав додому в Кропивницький, то в ранці побачив що є ось така проблема. В нас в Кропивницькому, або ніхто не хоче займатися Лачетті, або ну давай спробуємо, а там буде видно. Знайомі навідь не можуть порекомендувати гарного майстра. Під час війни виїхали, а якщо і є то черга на пару місяців вперед. Сприводу тиску, то один день тримає 4 бара, а там через день то 3,5-3,7. Цікаво що коли тепла погода то з пів оберту заводиться. Але ще є таке що заводжу тримає 1000 обертів, і через декілька секунд падає до 400 трусить двигун і глохне, ну а бо я сам вимикаю.А в ранці так тиск 0, потім після поворота ключа то накачає відразу.А так то перевірю що ви порадили, і повідомлю що виявили. Дякую
28.06.2023 в 16:52 #35113Доброго дня Андрію. Дивіться перевірив компресію 14 в усіх циліндрах. А ось з приводу логів, підкажіть будь ласка які саме потрібні. Хлопець запише, але перепитує які саме. Чи може відео є які саме. Зазделегідь дякую. І ще пару чоловік казали заміни топливну колбу, і не буде проблем.
29.06.2023 в 17:39 #35115Доброго дня, Микола. Бажано записати логи програмою Шевроле Експлорер по цій інструкції
Ці логи дадуть можливість також побічно оцінити стан паливного модуля. Тиск 3.5-4 це не дуже добре, тому може справа і в паливному модулі. Після перегляду логів можна буде більш точно сказати. І ще треба перевірити ступінь забруднення бака. Якщо є найменша підозра на осад в баку, тоді потрібно видалити весь бензин і вимити бак, а потім залити чистий бензин
15.10.2023 в 15:36 #3581924.10.2023 в 17:14 #35914Всем привет
Есть следующая проблема не заводиться с 1 раза с утра , с 2 с пол тыка , весь день ежу без проблем , только с утра проявляется эта история , если сделать сброс адаптаций ДЗ то заводиться . В чем может быть проблема ?
Могу выложить логи когда заводиться и когда нет
25.10.2023 в 11:12 #35915Конечно лучше добавить логи, чтобы не гадать
07.11.2023 в 07:17 #36074Сегодня похолодало вообще с 3 раза завелась вот логи
07.11.2023 в 07:20 #3607507.11.2023 в 07:21 #36077да еще гидрики на холодную стучат не знаю может оно связано как то
09.11.2023 в 13:05 #36102Олег, есть там пара нюансов по сигналу датчика детонации и по топливоподаче. Коррекции уходят в плюс. Форсунки давно промывались? Давление топлива? Авто с ГБО или без?
15.11.2023 в 08:09 #36159Форсунки мыл тыс 30 назад , газа нет , машина с старт джампером запускается, проверил АКБ а там пусковой уже 300 , поменял АКБ та же история очень слабо как то крутит , даже бензанасос слабо слышно с джампером его слышно гораздо сильней крутит бодрей и соответственно заводит
- Ответ изменён 1 год, 2 месяца назад пользователем Oleg.
16.11.2023 в 11:29 #36161Ну значит надо массу проверить в первую очередь. Вообще, 99% плохих запусков на холодную это АКБ (и всё, что с ней связано) и топливоподача. До минусовой температуры и 300 ампер должен был запускать
16.11.2023 в 16:24 #36162Массу проверил первым делом все зачистил и на стартере и возле крыла . Купил новый АКБ и все равно запуска нет схватывает но не запускает просадка на новом АКБ до 9в на холодную это нормально ? На горячую 11в Логи прилагаю , может быть дело в стартере ?
-
АвторСообщения
- Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.