Проблеми з запуском на холодну.

Просмотр 15 сообщений - с 1 по 15 (из 15 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #34980
    Vlad
    Участник

      З даною проблемою мучаюсь вже пів року. На холодну при спробі запустити двигун, стартер прокручує пів секунди і далі крутить в холосту. Після довгих таких спроб даигун запускається, але його потім сильно трясе на холостих, до тих пір доки не прогріється. Свічки , бронепровода та катушка справні. Форсунки, рампа — чисті. Тиск топлива в нормі.
      (встановлений газ) на газу також трясе двигун. На каналі в ютубі передивися дуже багато відео і всерівно не можу вирішити проблему.

      #34981
      Vlad
      Участник

        Хто розуміється , подивіться файли дігностики.

        • Ответ изменён 3 месяца, 2 недели назад пользователем Vlad. Причина: Прикріплення файлів діагностики
        • Ответ изменён 3 месяца, 2 недели назад пользователем Vlad.
        • Ответ изменён 3 месяца, 2 недели назад пользователем Vlad.
        Вложения:
        Вы должны войти для просмотра вложений.
        #34989
        Андрей
        Хранитель

          Вітаю. Під час прогріву сильно плаває склад суміші. Або проблема в датчику кисню, або щось дійсно багатить і збіднює суміш. Раджу в першу чергу повністю перекрити ГБО і заглушити адсорбер. Після цього ще записати логи і додати сюди.

          Також необхідно перевірити відсутність охолоджуючої рідини і масла в циліндрах після нічної стоянки авто. Краще це зробити хорошим ендоскопом. Але можна перевірити і більш грубим способом. Для цього ввечері витягаємо запобіжник паливного насоса і чекаємо, поки мотор зупиниться. Вранці пару секунд робимо прокрутку стартером і викручуємо свічки. Якщо на якійсь свічці є сліди охолоджуючої рідини або масла, тоді копаємо в цю сторону.
          Також треба перевірити компресію на холодному моторі після стоянки.

          #34991
          Vlad
          Участник

            Доброго ранку. Вчора поремонтував стартер , тепер крутить нормально.
            Зранку перевірив на наявність масла і охолоджуючої в циліндрах — там все сухо. Запускавши двигун була проблема. З першого разу він навіть не схватував , другий раз він хотів запуститись , десь 600 оборотів і його сильно трусило, але я заглушив. Газ перекрив, клапан адсорбера також заглушив. Вібрації від двигуна наче менші стали , але великої різниці не помітив. По логам замітив один нюанс з кроками регулятора ХХ, він прикрився до 13 шахів.

            • Ответ изменён 3 месяца, 2 недели назад пользователем Vlad.
            • Ответ изменён 3 месяца, 2 недели назад пользователем Vlad.
            Вложения:
            Вы должны войти для просмотра вложений.
            #34995
            Vlad
            Участник

              Якщо будете мати час та змогу зателефонуйте, будь ласка, на номер ( 050 56 57 356 ). Дуже дякую.

              #34996
              Vlad
              Участник

                Перекрите ГБО, викатав остатки всі, в системі гбо газу зовсім не осталось. Цікава поведінка дивлячись на датчики. положення рхх на мінімумі, шукав де міг бути підсос воздуху, нічого не зрозумів. пробував віключати різні шланги від дроселя та перекривав їх, нічого не змінювалось. Нічого не зрозуміло.

                Вложения:
                Вы должны войти для просмотра вложений.
                #35001
                Андрей
                Хранитель

                  Ви шланги відключали під час запису цих логів? На логах просто видно періодичні підсоси повітря.
                  РХХ дійсно закритий повністю. Димом впуск не перевіряли?

                  #35052
                  Николай
                  Участник

                    Доброго дня! Андрій допоможіт будь ласка!.Куди не звертаюс відповіді немаю. все роблять спочатку, але толку 0. Перепровірив все що міг, на холодну двигун не заводится з першого разу, троїт, трясе, а часом зупиняється.По логам Долговременная регулировка 10,9. Кратковременная регулировка 3,1. Положения датчиков кислорода O2S11.O2S12,Абсолютное положение 0,0, температура впускного воздуха39.0  опережение зажигания для …-0,50, Датчмк МAP 28, температура охлождения 92,0 Обрототы двигателя 740.Таке відчуття що її на старті заливає. Дуже вдячний буду за відповід.І чи повиннен бути тиск в рампі зрану, томущо я підключав манометр, як Ви казали то зрану 0, а так то коливається від 3,5до 4 атмосфер.Також замінити сіточку на бензонасосі, паливний фільтр, почистив форсунки, перевірили датчик температури показує вірно, MAP сенсор вольтиметром теж начебто робочий, якщо вірити данними з інтернету. Дросильна заслонка, і датчик холостого ходу чистий. Замінив свічки, і один надсвічник бо пробивав. Машина була куплена. Замінив прокладку тому що, 2 колодця були залиті. Може щось всеж підказати. Це тільки коли довго постоїть. Якщо пару годин то заводиться с пів оберту

                    #35054
                    Андрей
                    Хранитель

                      Доброго дня, Микола! Ві зверталися з приводу проблеми входу в аккаунт. Я так зрозумів, вже все вийшло.

                      Уважно перевірте наявність охолоджуючої рідини або масла в циліндрах після стоянки. І додайте логи сюди

                      avatar
                      #35055
                      Николай
                      Участник

                        Так дякую зареєструвався все гаразд. Хотів ще сказати що машина на ГбО то переривав балон, викатував газ на ранок теж саме. Свічки вранці викручував сухі нічого не було. Чи потрібно ендоскопом перевірити циліндри? Компресію перевіряти? І що маєте на увазі логи всі повністю с графіками?тому що мені сфотографували і сказали шукай.

                        #35056
                        Николай
                        Участник

                          А ось фото

                          Вложения:
                          Вы должны войти для просмотра вложений.
                          #35058
                          Андрей
                          Хранитель

                            Я так зрозумів проблему вже довго не можуть вирішити, тому дуже бажано перевірити ендоскопом, а також компресію перед запуском. І треба записати логи саме, щоб були графіки, а не фото. Краще купити ККЛ адаптер і самому записати. Він ще не раз стане в нагоді в майбутньому.

                            Тиск палива 0 вранці не страшно. Якщо тримає тиск хоча б 5 хвилин, то проблема не в цьому. А ось те, що коливається 3.5-4 це насторожує

                            avatar
                            #35059
                            Николай
                            Участник

                              Я в кінці лютого по дбав цю машину. Коли приїхав в Київ за нею, то нарікань не було заводилась з пів оберту. А ось коли пригнав додому в Кропивницький, то в ранці побачив що є ось така проблема. В нас в Кропивницькому, або ніхто не хоче займатися Лачетті, або ну давай спробуємо, а там буде видно. Знайомі навідь не можуть порекомендувати гарного майстра. Під час війни виїхали, а якщо і є то черга на пару місяців вперед. Сприводу тиску, то один день тримає 4 бара, а там через день то 3,5-3,7. Цікаво що коли тепла погода то  з пів оберту заводиться. Але ще є таке що заводжу тримає 1000 обертів, і через декілька секунд падає до 400 трусить двигун і глохне, ну а бо я сам вимикаю.А в ранці так тиск 0, потім після поворота ключа то накачає відразу.А так то перевірю що ви порадили, і повідомлю що виявили. Дякую

                              #35113
                              Николай
                              Участник

                                Доброго дня Андрію. Дивіться перевірив компресію 14 в усіх циліндрах. А ось з приводу логів, підкажіть будь ласка які саме потрібні. Хлопець запише, але перепитує які саме. Чи може відео є які саме. Зазделегідь дякую. І ще пару чоловік казали заміни топливну колбу, і не буде  проблем.

                                #35115
                                Андрей
                                Хранитель

                                  Доброго дня, Микола. Бажано записати логи програмою Шевроле Експлорер по цій інструкції

                                  Ці логи дадуть можливість також побічно оцінити стан паливного модуля. Тиск 3.5-4 це не дуже добре, тому може справа і в паливному модулі. Після перегляду логів можна буде більш точно сказати. І ще треба перевірити ступінь забруднення бака. Якщо є найменша підозра на осад в баку, тоді потрібно видалити весь бензин і вимити бак, а потім залити чистий бензин

                                Просмотр 15 сообщений - с 1 по 15 (из 15 всего)
                                • Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.
                                Поделиться с друзьями