Проблеми з запуском на холодну.

Просмотр 9 сообщений - с 26 по 34 (из 34 всего)
  • Автор
    Сообщения
  • #36163
    Oleg
    Участник

      Логи

      Вложения:
      Вы должны войти для просмотра вложений.
      #36250
      Андрей
      Хранитель

        Олег, кратковременная просадка до 9В не критично. Но стартер лучше обслужить

        • Ответ изменён 1 год, 5 месяцев назад пользователем Андрей.
        • Ответ изменён 1 год, 5 месяцев назад пользователем Андрей.
        #36266
        Oleg
        Участник

          Был у электрика смотрел логи говорит не нравиться напряжение на ДЗ , так же было пару раз если нажать на педаль газа после заводить она заводилась ,целый день проблем нет , может ДЗ делать мне мозги? , с отключеной фишкой заводиться

          • Ответ изменён 1 год, 5 месяцев назад пользователем Oleg.
          #36268
          Андрей
          Хранитель

            По этим логам я проблем с ДЗ не вижу. Все параметры адекватные. При отключенном разъеме через дз проходит меньшая масса воздуха, чем необходимо для запуска. Из этого можно сделать предположение, что возможно имеется подсос, так как при меньшей массе воздуха через дз запуск нормальный. Чтобы проверить наличие подсоса, надо посмотреть логи полностью прогретого мотора

            #39079
            Святослав
            Участник

              Добрий вечір, стикнувся з такою проблемою, авто на холодну заводиться з другого разу, стартер крутить, але не заводиться, з другої спроби заводиться одразу, але якось не так чітко, як раніше, такий звук ніби щось «зажовує»(був такий, коли стояв не оригінальний ДПРВ, після заміни на оригінал все вирішилось) при заведенні. В теплу погоду заводиться з пів оберта, з першого разу, але також такий звук ніби щось «зажовує» в момент заведення. Логи прикріпляю.

              Вложения:
              Вы должны войти для просмотра вложений.
              #39085
              Андрей
              Хранитель

                Святослав, добрий день. Це зараз найпопулярніша проблема. 90% звернень саме з цієї причини. І щоосені їх все більше. Якщо заміна ДПРВ і ретельна перевірка його проводки не дала результату, тоді треба перевіряти імпульс на форсунках і іскру під час запуску. І в залежності від результату рухатися далі. За логами проблема тільки одна — завищена напруга датчика положення ЄГР. Це може означати або некоректність роботи датчика, або клапан до кінця не закривається

                #39213
                Святослав
                Участник

                  Зрозумів вас, дякую. Довго не відписував, проблема частково «пропала» на деякий час після заправки до повного баку. Авто почало заводитись з першого разу з пів оберта. На даний момент заводиться з першого разу, навіть в холоднішу погоду, ніж раніше, але з певним «прожовуванням». Одразу не звернув увагу, разом з цим незначно плавають холості оберти на прогрітому та неповністю прогрітому(коли ДЗ стабілізує оберти, але двигун ще не прогрівся до робочої температури) двигуні. Відбувається це як при їзді на газу, так і на бензині. Звернув свою увагу на скважність продувки адсорбера, вона досягала 22% на холостому ході, чи це не забагато, бо на логах зроблених 2 місяці тому, скважність продувки не підіймалася вище 7%, та й шкала ДК1 виглядала якісніше?

                  #39219
                  Святослав
                  Участник

                    Пригадав також, попередній раз коли заправився до повного баку, авто також почало заводитись з пів оберта, прожовування також пропадають на деякий час та починають зʼявлятися зі зменшенням рівня палива в баці.

                    #39229
                    Игорь
                    Участник

                      Тоже с полупустым баком дольше стартер крутить надо. При полном баке с полтыка. Хз что ей надо

                    Просмотр 9 сообщений - с 26 по 34 (из 34 всего)
                    • Для ответа в этой теме необходимо авторизоваться.
                    Поделиться с друзьями